Medya Planlama ve Satın Alma

Doğru Planlama Stratejileriyle Hedefi 12’den Vurun!

Markanızın veya kampanyalarınızın iletişim stratejilerini doğru medya planlama yöntemleriyle birleştiriyor ve hedefi 12’den vurmanızı sağlıyoruz. Medya planlamada hedef kitle, dönemsellik, bütçe ve mecra seçimine göre markanızı veya kampanyanızı değerlendiriyor; sizlere %100 yarar sağlayacak stratejileri geliştiriyoruz

 

Uygun Fiyatlar ile Kampanyanız Başlamadan Kazanca Geçin!

Hedef kitlenizin takip ettiği mecralara yönelik dijital medya satın alma hizmetimizle sizlere uygun fiyatlar sunuyor ve kampanyanızın 1-0 önde başlamasını sağlıyoruz. Medya satın almada hedef kitle, dönemsellik, bütçe ve mecra seçimine göre markanızı veya kampanyanızı değerlendiriyor; sizlere %100 yarar sağlayacak stratejileri geliştiriyoruz.

 

Nasıl Yapıyoruz?

Bir kampanyayı başarıya ulaştıran etkenlerin başında hedeflerinizdir. Biz de sizlerin hedeflerine göre planlama yapıyor ve kampanyayı sizlerin hedeflerinin üzerine inşa ediyoruz. Net hedeflerin belirlenmesi, medya stratejinizin potansiyel müşterilere ulaşma, müşteri edinme veya kaybedilen müşteriyi yeniden hedefleme açısından yardımcı olur.

Kampanyanızın hedeflerine göre ana hedef kitlenizin belirlenir. Doğru hedef kitle belirlenirken demografik özellikler, ilgi alanları ve medya alışkanlıkları da kilit rol oynar. Hedef kitlenin de belirlenmesinin ardından kampanyanız yayına alınır. Ancak planlama bununla sınırlı kalmaz çünkü medya planlamanın en önemli kısmı bu kısımda başlar. Kampanya yayına girdikten sonra hedef kitlenin geri dönüşleri alınarak kampanya üzerinde yeni aksiyonlar alınabilir. Bu aksiyonlar kampanyanızın başarısının en üst seviyeye çıkmasını sağlar.

– Radyo Reklamı
– TV
– Dergi
– Açıkhava
– Sinema
– Gazete

Medya Planlama ve Satın Alma